جولای 27, 2024

سوپرانو آيس پلاتينيوم

تماس بگیرید 36830312-031 فروش دایود لیزر پلاتینیوم shr ipl elight هایفو لاغری زیبایی با اشانتیون تخت سه شکن

آیاهایفو لیفت صورت را جایگزین کند؟

1 min read
آیاهایفو لیفت صورت را جایگزین کند؟

آیا درمان اولتراسوند با تمرکز بالا می تواند لیفت صورت را جایگزین کند؟

بررسی اجمالی

سونوگرافی متمرکز با شدت بالا (هایفو) یک روش آرایشی و بهداشتی نسبتاً جدید برای سفت کردن پوست است که برخی از آنها جایگزینی غیر تهاجمی و بدون درد را برای لیفت صورت می دانند. برای تشویق تولید کلاژن از انرژی سونوگرافی استفاده می کند و در نتیجه پوست محکم تر حاصل می شود.

هایفو بیشتر به دلیل کاربرد آن در معالجه تومورها شناخته شده است. اولین استفاده گزارش شده از هایفو برای مصارف زیبایی شناختی در 2008 Trusted Source بود.

آیاهایفو لیفت صورت را جایگزین کند؟هایفو سپس در سال 2009 توسط سازمان غذا و داروی (FDA) برای بالابرهای ابرو تأیید شد. این دستگاه همچنین در سال 2014 توسط FDA برای بهبود خطوط و چین و چروک های بالای سینه و گردن (دکوراسیون) پاک شد.

چندین کارآزمایی بالینی کوچک نشان داده اند که هایفو برای بلند کردن صورت و اصلاح چین و چروک ها بی خطر و مؤثر است. افراد بدون خطرات مرتبط با عمل جراحی ، در طی چند ماه از درمان توانستند نتیجه بگیرند.

در حالی که این روش همچنین برای جوانسازی کلی صورت ، بلند کردن ، سفت شدن و محکم کردن بدن استفاده می شود ، این موارد برای “فیفا” به عنوان “برچسب” در نظر گرفته می شوند ، به این معنی که FDA هنوز این اهداف را تایید نکرده است.

برای فهمیدن اینکه چه کسی برای این نوع روش مناسب ترین است ، شواهد بیشتری لازم است. تاکنون ، مشخص شده است که هایفو یک درمان امیدوارکننده است که می تواند لیفت صورت را جایگزین کند ، به خصوص در افراد جوان که خطرات و زمان بهبودی مربوط به جراحی را نمی خواهند.

هایفو همچنین برای افرادی که موارد شدیدتر از لرزش پوست دارند ، کار نخواهد کرد.

هایفو صورت

هایفو از انرژی سونوگرافی متمرکز برای هدف قرار دادن لایه های پوست دقیقاً زیر سطح استفاده می کند. انرژی سونوگرافی باعث گرم شدن سریع بافت می شود.

هنگامی که سلولهای منطقه مورد نظر به دمای معینی برسند ، آسیب سلولی را تجربه می کنند. اگرچه ممکن است ضد انعطاف پذیر به نظر برسد ، در واقع این سلول ها سلول های بیشتری را تولید می کند تا کلاژن بیشتری تولید کنند – پروتئینی که ساختار پوست را فراهم می کند.

افزایش کلاژن منجر به محکم تر و سفت تر شدن پوست با چروک کمتر می شود. از آنجایی که پرتوهای سونوگرافی با فرکانس بالا در یک محل خاص از بافت زیر سطح پوست متمرکز شده اند ، به لایه های بالایی پوست و مشکل مجاور آسیب نمی رساند.

هایفو ممکن است برای همه مناسب نباشد. به طور کلی ، این روش بهتر است در افراد مسن تر از 30 سال و دارای ملینیت خفیف تا متوسط ​​باشد.

افرادی که دارای پوستی فشرده شده یا سطح بالایی از پوست شل هستند ممکن است قبل از مشاهده نتایج به چندین درمان نیاز داشته باشند.

افراد مسن با پیری گسترده تر عکس ، سستی شدید پوست یا پوست بسیار کرکی روی گردن کاندیداهای خوبی نیستند و ممکن است نیاز به عمل جراحی داشته باشند.

هایفو برای مبتلایان به عفونت و ضایعات پوستی باز در منطقه هدف ، آکنه شدید یا کیستیک و کاشت فلزی در ناحیه درمان توصیه نمی شود.

مزایای سونوگرافی با شدت بالا

طبق گزارش انجمن آمریكا برای جراحی زیبایی پلاستیک (ASAPS) ، هایفو و سایر گزینه های غیر جراحی برای جوش های صورت ، افزایش محبوبیتی در چند سال گذشته داشته است. تعداد کل مراحل انجام شده بین سالهای 2012 تا 2017 64.8 درصد افزایش یافته است.

هایفو مزایای زیبایی شناختی زیادی دارد ، از جمله:

کاهش چین و چروک
سفت کردن پوست گنگ بر روی گردن (که گاهی به آن گردن بوقلمون نیز گفته می شود)
بلند کردن گونه ها ، ابروها و پلک ها
تعریف تعریف jawline
سفت شدن دکوراسیون
صاف کردن پوست
نتایج مطالعه امیدوار کننده است. یک مطالعه در سال 2017 که شامل 32 فرد کره ای بود ، نشان داد که هایفو به طور قابل توجهی ارتجاعی پوست گونه ها ، شکم تحتانی و ران ها را بعد از 12 هفته بهبود می بخشد.

در یک مطالعه بزرگتر از 93 نفر ، 66 درصد از بیماران تحت درمان با هایفو پس از 90 روز بهبود در ظاهر صورت و گردن خود را درک کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.