جولای 26, 2024

سوپرانو آيس پلاتينيوم

تماس بگیرید 36830312-031 فروش دایود لیزر پلاتینیوم shr ipl elight هایفو لاغری زیبایی با اشانتیون تخت سه شکن

هایفو چیست و چگونه عمل میکند

1 min read
هایفو

هایفو اولترا، چیست؟ و کارکرد آن چیست؟
درمان هایفو HIFU چیست؟


HIFU مخفف “اولتراسوند متمرکز با شدت بالا” است ، این روش درمانی می تواند عمق های مختلفی از بافت بدن را برای سفت شدن پوست ، بلند کردن پوست و محاصره کردن بدن هدف قرار دهد. کاملاً غیر تهاجمی ، HIFU با هدف قرار دادن لایه های عمیق در پوست کار می کند – باعث تولید جدید کلاژن و بازسازی کلاژن درست در منبع می شود. بعضاً “Lunchtime Face Lift” نامیده می شود زیرا این روش درمانی سریع ، بسیار قابل تحمل است و هیچگونه خرابی ندارد.

درمان HIFU برای صورت چیست؟


درمان HIFU برای صورت به عنوان صورت غیر تهاجمی عمل می کند. این پوست را محکم می کند ، چین و چروک ها را جدا می کند ، منافذ را منقبض می کند ، خط “V” و خطوط Jowell را هدف قرار می دهد. HIFU باعث بهبود سطح کلی پوست ، منافذ ، روشنایی و کشش پوست می شود.

در LifePlus از دستگاهی به نام ULTRAFORMER III استفاده می کنیم ، این یک سیستم علامت گذاری شده پزشکی Grade CE است. این دستگاه HIFU درم فوقانی 1.5 میلیمتر ، درم پایین 3.00 میلی متر و از همه مهمتر SMAS در 4.5 میلی متر را هدف قرار داده است. SMAS لایه ای است که بین عضله و لایه چربی شما قرار دارد. این لایه SMAS منطقه واقعی است که یک جراح پلاستیک تحت عمل جراحی با استفاده از چاقو می کشید و سفت می کند. HIFU این لایه را بدون هیچگونه برش جراحی هدف قرار داده و به بیمار فاقد خرابی می دهد. این بدان معناست که شما می توانید بدون هیچ خطری در رابطه با جراحی مانند عفونت ، جای زخم ، تورم و غیره نتیجه عالی کسب کنید ، بسته به سطح ملایمی که پوست شما دارد ، درمانها سریع است و بسته به سطح ملایمی که دارید ، می توانید بلافاصله برای بعضی از بیماران مشاهده شود.
درمان HIFU به عنوان “آسانسور زمان ناهار” شناخته شده است زیرا سریع است و می توانید به کار خود برگردید و روز خود را ادامه دهید. ممکن است برخی از افراد دارای قرمزی خفیف و احتمالاً کبودی در روز بعد باشند. با دستگاه ULTRAFROMER III HIFU حتی به لطف کارتریج باریک MF2 که به ما امکان می دهد ناحیه ظریف چشم شما را معالجه کنیم ، می توانیم اطراف چشم شما را درمان کنیم. عالی است اگر می خواهید بالابر پلک بالایی داشته باشید.

درمان HIFU برای کاهش وزن بدن / کاهش وزن اینچ چیست؟


از کارتریج های Ultraformer 9mm و 13mm برای بدن استفاده می شود ، در اینجا از انرژی HIFU برای هدف قرار دادن لایه چربی و از بین بردن سلول های چربی استفاده می شود. HIFU برای کانتور کردن بدن شکم بعد از حاملگی ، چربی شکم ، بال یکنوع بازی شبیه لوتو ، ران و زیر باسن ایده آل است. برای یک اثر برآمدگی بدون جراحی HIFU یک درمان بسیار مؤثر برای از دست دادن اینچ و از بین رفتن چربی است – در عین حال پوست را سفت تر می کند!

آیا درمان HIFU صدمه دیده است؟


دستگاه HIFU ما سرعت شات سریعتر و فواصل کوتاه تر بین هر شات را ارائه می دهد ، این بدان معنی است که برای بیمار بسیار راحت است ، در واقع بسیار راحت تر و دردناک تر از بسیاری از درمان های دیگر HIFU در بازار. بعضی از افراد آن را مانند احساس پالس های برقی یا احساس حسی از لکه دار توصیف می کنند. این درد بدون درد است اما کاملاً قابل تحمل است و ممکن است در نواحی مختلف صورت یا بدن شما متفاوت باشد.

از کجا می توانم درمان HIFU انجام دهم؟


درست همین جا! در کلینیک های LifePlus ، خیابان Welbeck ، لندن. بیایید و Genevieve متخصص HIFU ما را برای مشاوره رایگان ببینید.

بهترین روش درمانی HIFU چیست؟


قیمت های درمانی بسته به فن آوری ای که یک کلینیک استفاده می کند متفاوت است ، برخی از ماشین ها از سایر نقاط قدرتمندتر ، دردناک تر و موثرتر هستند. ما پیشنهاد می کنیم تکالیف خود را بر روی فناوری استفاده شده انجام دهید.
  برخی از دستگاه های HIFU بخشی از یک دستگاه چند پلتفرمی هستند ، زیرا آنها فناوری های مختلفی را در یک دستگاه ارائه می دهند (مانند یک جک تمام معاملات!) قدرت کمتری دارند. یک دستگاه اختصاصی برای این فناوری تک HIFU بسیار مؤثر است. هزینه ممکن است در ابتدا کمی بیشتر باشد اما به درمان های کمتری نیاز خواهید داشت ، نتایج بهتری را سریعتر ببینید.

آیا HIFU Safe است و هزینه درمان HIFU چقدر است؟


بسیاری از دستگاه های HIFU در بازار وجود دارد و دستگاه های گربه کپی زیادی وجود دارد! در بهترین حالت ، این دستگاه های سطح پایین بی اثر و در بدترین حالت خطرناک هستند ، این بدان دلیل است که کارتریج ها عمق مورد نظر خود را درمان نمی کنند. اما اگر یک وسیله علامت دار پزشکی مانند ULTRAFORMER III توسط یک متخصص آموزش دیده استفاده شود ، HIFU یک گزینه بسیار ایمن و موثر برای جراحی است.
قیمت های ما از 235.00 پوند برای یک منطقه کوچک شروع می شود. ما برای بهبود بیشتر نتایج ، مشاوره رایگان و درمان ترکیبی ارائه می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.