مارس 19, 2024

سوپرانو آيس پلاتينيوم

تماس بگیرید 36830312-031 فروش دایود لیزر پلاتینیوم shr ipl elight هایفو لاغری زیبایی با اشانتیون تخت سه شکن

لیزر موهای زائد

1 min read
لیزر

لیزر موهای زائد

اگر از اصلاح ، موچین یا اپیلاسیون برای از بین بردن موهای ناخواسته راضی نیستید ، لیزر موهای زائد ممکن است گزینه ای باشد که باید در نظر بگیرید.

لیزر موهای زائد یکی از متداول ترین روشهای آرایشی در ایالات متحده است. نور بسیار متمرکز در فولیکولهای مو را تاب می کند. رنگدانه در فولیکول ها نور را جذب می کنند. که موها را از بین می برد.

اپیلاسیون لیزر

مزایای لیزر موهای زائد
لیزر برای از بین بردن موهای ناخواسته از صورت ، پا ، بازو ، زیر بغل ، خط بیکینی و مناطق دیگر مفید است.

مزایای لیزر موهای زائد شامل موارد زیر است:

دقت لیزرها می توانند موهای تیره و درشت را به طور انتخابی هدف قرار دهند در حالی که پوست اطراف خود را آسیب نبینند.

سرعت. هر پالس لیزر کسری از ثانیه طول می کشد و می تواند موهای زیادی را همزمان انجام دهد. لیزر می تواند هر ثانیه تقریباً یک چهارم اندازه را درمان کند. مناطق کوچک مانند لب فوقانی در کمتر از یک دقیقه قابل درمان هستند و مناطق بزرگ مانند پشت یا پاها ممکن است تا یک ساعت طول بکشد.

پیش بینی بیشتر بیماران بعد از متوسط ​​سه تا هفت جلسه ریزش مو دائمی دارند.

نحوه آماده سازی برای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد چیزی بیش از موهای زائد ناخواسته است. این یک روش پزشکی است که به انجام تمرین نیاز دارد و خطرات احتمالی را به همراه دارد. قبل از انجام لیزر موهای زائد ، باید اعتبار پزشک یا تکنسین انجام این عمل را به طور کامل بررسی کنید.

اگر قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید ، باید شش هفته قبل از درمان ، چیدن ، اپیلاسیون و الکترولیز را محدود کنید. این امر به این دلیل است که لیزر ریشه های مو را هدف قرار می دهد ، که به طور موقت با اپیلاسیون یا زدن آنها از بین می رود.

همچنین باید شش هفته قبل و بعد از درمان از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید. قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث می شود لیزر موهای زائد کمتر موثر باشد و عوارض بعد از درمان را بیشتر کند.

در هنگام لیزر مو چه انتظاری دارید

درست قبل از عمل ، موهای شما که تحت معالجه قرار می گیرند ، تا چند میلی متر از سطح پوست بریده می شوند. تجهیزات لیزر با توجه به رنگ ، ضخامت و محل قرارگیری موهای شما و همچنین رنگ پوست شما تنظیم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.