مارس 28, 2024

سوپرانو آيس پلاتينيوم

تماس بگیرید 36830312-031 فروش دایود لیزر پلاتینیوم shr ipl elight هایفو لاغری زیبایی با اشانتیون تخت سه شکن

تفاوت بین هایفو و لیزر CO2 فرکشنال | جهت خرید تماس بگیرید: 09137106334

1 min read
هایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 10 بعدی آیس,آیس,هایفو,10 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,عکس هایفو,10 بعدی,202110D HIFU, هایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 5 بعدی آیس,آیس,هایفو,5 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,هایفو 12 بعدی,عکس هایفو,5 بعدی,20215D HIFU, 2021, بهترین, بهترین دستگاه هایفو 2021, بهترین هایفو, تفاوت هایفو, جدیدترین هایفو, دو منظوره, عکس دستگاه هایفو, قیمت هایفو, مقایسه هایفو, هایفو, هایفو جدید, هایفو صورت, هایفو صورت و بدن, هایفو واژینال, هایفوی جدید, دستگاه هایفو واژینال,هایفو واژینال,هایفو صورت,هایفو واژینال و صورت هایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 4 بعدی آیس,آیس,هایفو,4 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,هایفو 4 بعدی,عکس هایفو,4 بعدی,20214D HIFU,

هایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 10 بعدی آیس,آیس,هایفو,10 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,عکس هایفو,10 بعدی,202110D HIFU, هایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 5 بعدی آیس,آیس,هایفو,5 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,هایفو 12 بعدی,عکس هایفو,5 بعدی,20215D HIFU, 2021, بهترین, بهترین دستگاه هایفو 2021, بهترین هایفو, تفاوت هایفو, جدیدترین هایفو, دو منظوره, عکس دستگاه هایفو, قیمت هایفو, مقایسه هایفو, هایفو, هایفو جدید, هایفو صورت, هایفو صورت و بدن, هایفو واژینال, هایفوی جدید, دستگاه هایفو واژینال,هایفو واژینال,هایفو صورت,هایفو واژینال و صورت هایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 4 بعدی آیس,آیس,هایفو,4 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,هایفو 4 بعدی,عکس هایفو,4 بعدی,20214D HIFU, هایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 10 بعدی آیس,آیس,هایفو,10 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,عکس هایفو,10 بعدی,202110D HIFU, لیزر لاغری,لیزر لاغری ,eximiaجدیدترین لیزر لاغری,اگزیمیا,eximia,تازه ترین دستگاه لاغری در دنیا ,بهترین دستگاه لیزر,بهترین دستگاه لاغری,بهترین دستگاه لیزر لاغری, به روزترین دستگاه لیزر لاغری,یانی طب لیزر, 2021,عکس دستگاه لیزر لاغری,قیمت دستگاه لیزر لاغری,قیمت, بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر لاغری هایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 5 بعدی آیس,آیس,هایفو,5 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,هایفو 12 بعدی,عکس هایفو,5 بعدی,20215D HIFU,

هایفو

فهرست مطالب

مقدمه | یانی طب لیزر

هایفو و لیزر CO2 فرکشنال

با hifu

با CO2 فرکشنال | YANITEB.COM

کاری که آنها انجام می دهند

دیگر تفاوت ها

بهبودی پس از درمان

لیزر فرکشنال

هایفو

نتایج چه مدت طول می کشد

هزینه HIFU در مقابل لیزر فرکشنال

 

شکل ها

شکل 1: هایفو 10 بعدی

شکل 2: هایفو 12 بعدی

 

 

مقدمه | یانی طب لیزر

در حالی که هایفو و لیزر CO2 فرکشنال شباهت هایی با یکدیگر دارند، اما بسیار متفاوت هستند. هر دو گزینه غیر جراحی برای به حداقل رساندن علائم پیری در صورت شما هستند. هر دو دوره بهبودی نسبتاً کوتاهی دارند. اما در اینجا به نظر می رسد شباهت های Ultherapy و Fraxel به پایان می رسد. این روش های درمانی بر روی انواع مختلف پیری تمرکز دارند و در مناطق مختلف پوست کار می کنند. درباره هر یک اگر بیشتر بدانید، مسلما میتوانید بهترین تصمیم را برای خود بگیرید. هایفو زیبایی

هایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 10 بعدی آیس,آیس,هایفو,10 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,عکس هایفو,10 بعدی,202110D HIFU,

شکل 1: هایفو 10 بعدی

هایفو و لیزر CO2 فرکشنال

با hifu

روش های استفاده از هایفو و لیزر فرکشنال برای کاهش علائم پیری در صورت متفاوت است. به عنوان مثال  HIFU  از انرژی اولتراسوند برای بازیابی ظاهر جوانتر استفاده می کند. لیزر فرکشنال از لیزر برای کاهش علائم پیری استفاده می کند.

انرژی HIFU با هدف قرار دادن لایه پوستی (لایه زیر سطح) و لایه SMAS پوست (نکات کلیدی در عمل جراحی لیفتینگ صورت) کار می کند. انرژی از دستگاه HIFU به لایه پوستی ارسال می شود و در آنجا تولید کلاژن را تحریک کرده و به صاف و سفت شدن پوست کمک می کند.

با CO2 فرکشنال | YANITEB.COM

از طرف دیگر لیزر فرکشنال لایه خارجی پوست، اپیدرم و همچنین لایه پوستی را درمان می کند. درمان با لیزر غیر قابل جراحی است، به این معنی که به لایه بیرونی پوست آسیب نمی رساند. برخی از لیزرها به اپیدرم آسیب می رسانند، که نتایج چشمگیرتری را ارائه می دهد اما دوره بهبودی را چندین هفته افزایش می دهد.

در طی درمان با فرکشنال، لیزر، انبوهی از انرژی را به مناطق خاصی از پوست می فرستد. این درمان در حقیقت از نوع پرتوهای لیزر استفاده می شود که برای درمان بیماری های پوستی استفاده می شود. پرتوهای لیزر تکه تکه شده سوراخ های کوچکی در پوست ایجاد می کنند و برخی مناطق را دست نخورده باقی می گذارند. روش درمان این امکان را به شما می دهد تا بدون از بین بردن کامل لایه بالایی پوست شما به طور موثر کار کند.

کاری که آنها انجام می دهند

جدا از اینکه چگونه هایفو و لیزر فرکشنال، یکی از تفاوتهای عمده در این دو روش درمانی، در واقع درمان آنهاست. به عنوان مثال HIFU ، تنها درمان غیر جراحی برای سفت شدن پوست است. اگر روی چانه، گردن یا ناحیه ابرو پوست شلی دارید، HIFU  می تواند به تنش و سفت شدن آن کمک کند. این درمان همچنین بر روی دکلته یا ناحیه قفسه سینه نیز موثر است.

دیگر تفاوت ها

با این حال ، HIFU کار چندانی در درمان بافت یا ظاهر خارجی پوست ندارد. به عنوان مثال باعث افزایش   hyperpigmentation یا لکه بینی نمی شود، همچنین منافذ پوست را کوچک نمی کند یا جای زخم را به حداقل نمی رساند.

لیزر فرکشنال به بهبود بافت و ظاهر خارجی پوست کمک می کند. این می تواند منافذ را کوچکتر به نظر برساند ، ظاهر لکه های تیره یا هایپرپیگمنتیشن را کاهش دهد و جای زخم را به حداقل برساند.

هر دو روش درمانی می توانند روی چروک ها تأثیر مثبت داشته باشند. از آنجا که هایفو به سفت شدن پوست شل و افتاده کمک می کند، می تواند به صاف و لطیف جلوه دادن پوست کمک کند. لیزر فرکشنال همچنین باعث تولید کلاژن در زیر پوست می شود که می تواند به بهبود چین و چروک کمک کند.

بهبودی پس از درمان

لیزر فرکشنال

اگرچه دوره نقاهت بعد از لیزر فرکشنال به اندازه دوره نقاهت بعد از یک لیزر درمانی سنتی نیست، اما بسیاری از افراد باید کمی از کار و سایر کارهای روزمره خود دوری کنند. اغلب، بهبودی اولیه حدود یک هفته طول می کشد.

بلافاصله پس از درمان، احساس خواهید کرد که پوست، کمی آفتاب سوخته است. ممکن است کمی متورم و مایل به قرمز باشد. از آنجا که در طول دوره نقاهت لایه خارجی پوست به آرامی از بین می رود تا پوست تازه و جدیدی جای آن را بگیرد، برخی افراد متوجه می شوند که پوست آنها کمی برنز یا برنزه تر به نظر می رسد.

هایفو

پس از HIFU نیازی به بهبودی یا خرابی رسمی نیست. برخی از افراد بلافاصله پس از درمان به محل کار خود برمی گردند، در حالی که ممکن است دیگران یک یا دو روز تعطیل کنند تا تورم کاهش یابد. هایفو زیبایی

بعد از HIFU ممکن است مقداری قرمزی، تورم یا حتی کبودی وجود داشته باشد، اما این علائم معمولاً نسبتاً سریع محو می شوند. همراه با اینکه می توانید بلافاصله بعد از HIFU به کار یا سایر فعالیت های روزمره خود برگردید، می توانید بلافاصله ورزش یا سایر فعالیت های شدیدتر را از سر بگیرید.

هایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 10 بعدی آیس,آیس,هایفو,10 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,عکس هایفو,10 بعدی,202110D HIFU, هایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 5 بعدی آیس,آیس,هایفو,5 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,عکس هایفو,5 بعدی,20215D HIFU,

شکل 2: هایفو 12 بعدی

نتایج چه مدت طول می کشد

شما می توانید انتظار داشته باشید که نتایج شما برای مدت زمان مشابهی دوام بیاورد، چه در مورد لیزر HIFU تصمیم بگیرید و چه لیزر فرکشنال.

در مورد HIFU ، بسیاری از افراد نتایج بسیار طولانی مدت را می بینند اما هنوز هم تصمیم می گیرند که هر ساله یا حدود اینگونه درمان های درمانی را انجام دهند.

نتایج لیزر فرکشنال نیز به طور معمول حداقل یک سال طول می کشد، به شرطی که از پوست خود به خوبی مراقبت کنید. این بدان معنی است که هر روز ضد آفتاب با SPF حداقل 30 دقیقه استفاده کنید و در معرض آفتاب قرار بگیرید.

هزینه HIFU در مقابل لیزر فرکشنال

قیمت هایفو تا حدودی مشابه قیمت لیزر فرکشنال است. هزینه ای که باید پرداخت کنید بستگی به تعداد درمان های شما و سایر موارد دارد. هایفو زیبایی

 

 

 

عنوان مقاله تفاوت بین هایفو و لیزر CO2 فرکشنال
دپارتمان یانی طب لیزر
نویسنده مصطفی خدامی
تعداد کلمات 1001
زمان مطالعه 10 دقیقه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.