مارس 29, 2024

سوپرانو آيس پلاتينيوم

تماس بگیرید 36830312-031 فروش دایود لیزر پلاتینیوم shr ipl elight هایفو لاغری زیبایی با اشانتیون تخت سه شکن

هایفو و انواع آن برای درمان شل شدگی پوست و لاغری

1 min read
هایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 10 بعدی آیس,آیس,هایفو,10 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,عکس هایفو,10 بعدی,202110D HIFU, هایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 5 بعدی آیس,آیس,هایفو,5 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,هایفو 12 بعدی,عکس هایفو,5 بعدی,20215D HIFU, 2021, بهترین, بهترین دستگاه هایفو 2021, بهترین هایفو, تفاوت هایفو, جدیدترین هایفو, دو منظوره, عکس دستگاه هایفو, قیمت هایفو, مقایسه هایفو, هایفو, هایفو جدید, هایفو صورت, هایفو صورت و بدن, هایفو واژینال, هایفوی جدید, دستگاه هایفو واژینال,هایفو واژینال,هایفو صورت,هایفو واژینال و صورت هایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 4 بعدی آیس,آیس,هایفو,4 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,هایفو 4 بعدی,عکس هایفو,4 بعدی,20214D HIFU,

هایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 10 بعدی آیس,آیس,هایفو,10 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,عکس هایفو,10 بعدی,202110D HIFU, هایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 5 بعدی آیس,آیس,هایفو,5 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,هایفو 12 بعدی,عکس هایفو,5 بعدی,20215D HIFU, 2021, بهترین, بهترین دستگاه هایفو 2021, بهترین هایفو, تفاوت هایفو, جدیدترین هایفو, دو منظوره, عکس دستگاه هایفو, قیمت هایفو, مقایسه هایفو, هایفو, هایفو جدید, هایفو صورت, هایفو صورت و بدن, هایفو واژینال, هایفوی جدید, دستگاه هایفو واژینال,هایفو واژینال,هایفو صورت,هایفو واژینال و صورت هایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 4 بعدی آیس,آیس,هایفو,4 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,هایفو 4 بعدی,عکس هایفو,4 بعدی,20214D HIFU, هایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 10 بعدی آیس,آیس,هایفو,10 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,عکس هایفو,10 بعدی,202110D HIFU, لیزر لاغری,لیزر لاغری ,eximiaجدیدترین لیزر لاغری,اگزیمیا,eximia,تازه ترین دستگاه لاغری در دنیا ,بهترین دستگاه لیزر,بهترین دستگاه لاغری,بهترین دستگاه لیزر لاغری, به روزترین دستگاه لیزر لاغری,یانی طب لیزر, 2021,عکس دستگاه لیزر لاغری,قیمت دستگاه لیزر لاغری,قیمت, بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر لاغری هایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 5 بعدی آیس,آیس,هایفو,5 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,هایفو 12 بعدی,عکس هایفو,5 بعدی,20215D HIFU,

هایفو

فهرست مطالب

زیباسازی غیر جراحی، سفت شدن پوست و فرم زیبای بدن

نواحی مناسب برای هایفو

زیبا سازی بدن و سفت شدن پوست

با درمان های HIFU این مناطق از بدن را دوباره جوان کنید

آیا HIFU درمان درستی برای نگرانی های بدن من است؟

مزایای دیگر از درمان های ULTRAFORMER 3 و ULFIT

سوالات متداول در مورد درمان HIFU

هزینه  HIFU

آیا HIFU بی خطر است؟

درمان HIFU من چقدر طول می کشد؟

آیا درمان های HIFU دردسر دارند؟

آیا عوارض جانبی دارد؟

آیا نتایج دائمی هستند؟

چگونه می توانم یک مشاوره رایگان رزرو کنم؟

 

شکل ها

شکل 1: هایفو 3 بعدی

شکل 2: هایفو واژینال

 

 

 

زیباسازی غیر جراحی، سفت شدن پوست و فرم زیبای بدن

هایفو با دارا بودن از آخرین فناوری در درمان افتادگی پوست می تواند بدون جراحی تهاجمی ظاهر جوانی را که می خواهید به شما بدهد. درمان با هایفو منجر به ظاهر جوانتر و پوستی صاف و سفت می شود و می تواند مشکلات موجود در صورت و بدن شما را به طور موثر و ایمن برطرف کنند.

هایفو 3 بعدی 2021, بهترین, بهترین دستگاه هایفو 2021, بهترین هایفو, تفاوت هایفو, جدیدترین هایفو, دو منظوره, عکس دستگاه هایفو, قیمت هایفو, مقایسه هایفو, هایفو, هایفو جدید, هایفو صورت, هایفو صورت و بدن, هایفو, هایفوی جدید, دستگاه هایفو واژینال,هایفو,هایفو صورت,هایفو 3d

شکل 1: هایفو 3 بعدی

 

نواحی مناسب برای هایفو

  • پیشانی
  • چشم ها
  • گونه ها
  • فک
  • غبغب
  • گردن

دستگاه hifu با موفقیت افتادگی پوست را درمان می کند و ظاهری جوانتر، صاف و محکم تر ایجاد می کند.

زیبا سازی بدن و سفت شدن پوست

نتایج برجسته با دستگاه hifu فقط به صورت و گردن محدود نمی شود. از طریق نفوذ عمیق با کارتریج های 6 ، 9 و 13 میلی متر و یک فرکانس متغیر، دستگاه های HIFU برای هدف قرار دادن چربی های متراکم تطبیق داده شده است و بدنی را که می خواهید ایجاد می کند. هایفو تراپی

با درمان های HIFU این مناطق از بدن را دوباره جوان کنید

  • دکلته
  • بازوها
  • زیر بغل
  • دست ها
  • زانو
  • شکم
  • منطقه سوتین
  • ران های داخلی و خارجی
  • سلولیت

HIFU از طریق کارتریج هایی با نفوذ عمیق، چربی زیر جلدی را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث مرگ سلول های چربی می شود. سلول های چربی مرده، جذب جریان خون می شوند و به طور طبیعی به عنوان زباله دفع می شوند.

آیا HIFU درمان درستی برای نگرانی های بدن من است؟

آیا شما به فکر لیپوساکشن افتاده اید؟ HIFU یک راه حل عالی غیر جراحی است. از آنجا که پوست با افزایش سن، نوسانات وزن و بارداری، خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد، درمان های HIFU که با استفاده از ULFIT یا Ultraformer 3 ارائه می شوند می توانند پوست را سفت و جوان کنند و با استفاده از روش های انفجار چربی، زیباسازی کنند. همه اینها بدون خطرات یا خرابی همراه با جراحی هستند. هایفو درمانی

مزایای دیگر از درمان های ULTRAFORMER 3 و ULFIT

  • کاهش خطوط زیاد و چین و چروک ها
  • عضلات صورت را بلند، جوان و محکم می کند.
  • خطوط صورت را از بین می برد.
  • کشش بیشتر و گردش خون بهتر
  • به طور قابل توجهی پف و سایه دور چشم را کاهش می دهد.
  • پوست سفت و محکم با کشش بهبود یافته

2021, بهترین, بهترین دستگاه هایفو 2021, بهترین هایفو, تفاوت هایفو, جدیدترین هایفو, دو منظوره, عکس دستگاه هایفو, قیمت هایفو, مقایسه هایفو, هایفو, هایفو جدید, هایفو صورت, هایفو صورت و بدن, هایفو واژینال, هایفوی جدید, دستگاه هایفو واژینال,هایفو واژینال,هایفو صورت,هایفو واژینال و صورت

شکل 2: هایفو واژینال

 

سوالات متداول در مورد درمان HIFU

هزینه  HIFU

درمان های هایفو این مزیت را دارند که فقط کسری از هزینه های مشابه خود برای جراحی هستند. با آخرین فناوری ارائه شده با دستگاه های ULFIT و Ultraformer 3، درمان ها برای یک فرد متوسط ​​مقرون به صرفه تر و در دسترس تر هستند. بسته به منطقه درمان، یک درمان معمول بین 150 تا 1300 دلار هزینه دارد.

آیا HIFU بی خطر است؟

آره… بیش از 50 سال است که از انرژی اولتراسوند با خیال راحت در زمینه پزشکی استفاده می شود، به این معنی که می توانید مطمئن باشید وزارت بهداشت همه کشورها آن را  قبول دارند.

درمان HIFU من چقدر طول می کشد؟

بیشتر درمان های صورت و گردن تا 60 دقیقه به طول می انجامد و بیماران می توانند بلافاصله پس از عمل اقدامات عادی خود را از سر بگیرند. ممکن است در طول درمان و چند ساعت بعد مقداری قرمزی داشته باشید. برخی از مشتریان دچار گزگز موقت، حساسیت به لمس یا تورم جزئی می شوند. جلسات زیباسازی بدن با هایفو می تواند به 15 دقیقه نرسد و بسته به مساحت کل درمان شده در یک جلسه به میزان قابل توجهی متفاوت است.

آیا درمان های HIFU دردسر دارند؟

بسیاری از افراد با سونوگرافی متمرکز در عمق پوست، لرزش و گرما را مشاهده می کنند. در حالی که احساس در مناطق درمانی متفاوت خواهد بود، برخی از آنها ممکن است برخی از ناراحتی های موضعی را تجربه کنند که با پایان درمان به سرعت از بین می روند.

آیا عوارض جانبی دارد؟

گرچه ممکن است برخی از گزگز موقت، قرمزی، تورم و حساسیت ایجاد شود، تعداد کمی از آنها عوارض جانبی را گزارش می دهند که بیش از چند ساعت پس از درمان ادامه دارد. این تعداد کبودی جزئی تا دو هفته بعد تجربه کرده اند. هنگامی که با عوارض جانبی و عوارض احتمالی گزینه های جراحی مقایسه می شود، HIFU یک گزینه ایمن، موثر و بسیار قابل تحمل است.

آیا نتایج دائمی هستند؟

کاهش چربی دائمی است، در حالی که درمان های سفت کننده پوست تا هجده ماه نتایج قابل مشاهده ای را به همراه دارند که ممکن است با شروع دوباره کاهش تولید کلاژن طبیعی، کمرنگ شود. بسته به شرایط شما، بازگشت برای معالجه های پیگیری هر شش تا دوازده ماه ممکن است به شما کمک کند ظاهر جوانتر خود را حفظ کنید.

چگونه می توانم یک مشاوره رایگان رزرو کنم؟

اگر می خواهید بیاموزید که هایفو چگونه می تواند به شما کمک کند از داشتن ظاهری جوان پسندتر امروز با یک مشاوره رایگان روبرو می شوید و ما با احتیاط با شما کار خواهیم کرد تا یک برنامه درمانی شخصی برای ایجاد زیبایی و اعتماد به نفس ایجاد کنیم. برای مشاوره با شماره 09137106334 تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.