مارس 29, 2024

سوپرانو آيس پلاتينيوم

تماس بگیرید 36830312-031 فروش دایود لیزر پلاتینیوم shr ipl elight هایفو لاغری زیبایی با اشانتیون تخت سه شکن

پلاسماجت برای لیفت چیست؟

1 min read
پلاسماجت برای لیفت چیست؟

پلاسماجت لیفت یک وسیله پزشکی کم توان است که برای انواع مختلفی از درمان های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد و به از بین بردن جای زخم و علائم کشش نیز کمک می کند.
درمان پلاسماجت لیفت چیست؟
به ویژه در بالا بردن افتادگی پلک های فوقانی مؤثر است. همانطور که همه ما می دانیم ، سرپوش های افتاده را نمی توان مخفی نگه داشت و از این رو می توانند سن فرد را پخش کنند. پوست اطراف چشم بسیار نازک است و سریع تر از بقیه صورت خاصیت ارتجاعی را از دست می دهد.

پلاسماجت فناوری نسل بعدی برای سفت شدن پوست و تحریک تولید کلاژن است. این ماده پوست را قادر می سازد تا میزان قابل توجهی از سفت شدن و تولید کلاژن بخصوص در مناطقی که قبلاً قادر به ارائه درمان غیر جراحی مؤثر نبودند ، تولید کند. این اثر با “جرقه” حاصل می شود که باعث ایجاد گرما ، گرم کردن پوست و در نتیجه رسیدن به اثر دلخواه می شود. پلاسماجت یک وسیله پزشکی است که تنها توسط متخصصین آموزش دیده بهداشت قابل استفاده است.

از کجا می توان از درمان پلاسماجت استفاده کرد؟

از جت پلاسما می توان در هر قسمت از پوست استفاده کرد ، اما بخش مهیج این است که می توان از آن در ناحیه اطراف چشم بخصوص پلک فوقانی خاردار استفاده کرد.

درمان پلاسماجت چگونه انجام می شود؟

بعد از معرفی کرم بی حسی موضعی به منطقه درمانی. از جرقه ایجاد شده گرما کمی احساس خواهید کرد ، اما بسیار قابل تحمل است.

این جرقه پاسخی را در پوست ایجاد می کند و منجر به القا / تولید کلاژن و اثر جوان سازی بعدی می شود. به عنوان یک نتیجه از ولتاژ الکتریکی ، یک آبشار از فرآیندهای فیزیولوژیکی رخ می دهد که منجر به سفت شدن غشای سلولی می شود. وقتی اکثر سلول های موجود در منطقه درمان سفت شوند ، با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است.

این روش درمانی شامل برش ، تزریق ، سوزاندن یا برداشتن پوست یا بافت نیست. به خصوص در کار بر روی نواحی کوچک از پوست به شدت لایه دار مانند چشم فوقانی و تحتانی ، خطوط سیگاری بالای دهان و ناحیه اطراف دکمه شکم بسیار مفید است.

آیا عوارض جانبی پلاسماجت وجود دارد؟

عوارض جانبی فوری است و ممکن است شامل 2-3 روز در تورم و قرمزی ناحیه تحت درمان باشد. روند بهبودی شامل پوسته پوسته شدن (که باید برای از بین بردن طبیعی آن باقی بماند) در طی حدود یک هفته است.

بعضی اوقات درمانها می توانند به طولانی شدن قرمزی و تورم منجر شوند ، در حالی که پوست بهبود می یابد ، این امر احتمالاً در صورت درمان لک های چشم یا نواحی نزدیک به چشم صورت می گیرد. بهبودی کامل برای برخی از افراد تا 7 تا 10 روز طول می کشد.

آرایش را می توان به عنوان پوشش در صورت لزوم استفاده کرد اما نباید بعد از 24 ساعت استفاده شود. نتایج فوری است و طی 2 تا 4 هفته آینده بهبود می یابد.

درمان پلاسماجت چقدر دردناک است؟

قبل از شروع عمل از کرم بی حسی موضعی استفاده می شود بنابراین درد ناشی از درمان باید حداقل باشد. روند بهبودی ممکن است باعث ناراحتی خفیف شود اما می توان از درد بدون نسخه کمک کرد.

فواید این روش درمانی چیست؟

سفت شدن پوست و بهبود بافت بزرگترین فواید آن است. یک تا سه جلسه لازم است. بیشتر افراد پس از یک جلسه به طور مؤثر پاسخ خواهند داد و می توانند بلافاصله اثر را ببینند. می توانید انتظار داشته باشید جوان تر و شاداب تر به نظر برسید ، در حالی که با گذشت زمان پوست شما با ساختن کلاژن بیشتر و افزایش تولید الاستین واکنش نشان می دهد.

یک درمان پلاسماجت چه مدت طول می کشد؟

درمان نسبتاً کوتاه است ، اما ما یک ساعت آماده سازی ، بیهوشی و معالجه را انجام می دهیم.

چگونه می توانم یک درمان / مشاوره ترتیب دهم؟

آنا دوست دارد شما را برای مشاوره درمورد بحث در مورد این درمان قبل از شروع درمان ببیند. در طول 30 دقیقه مشاوره ، او نگران کننده های شما را ارزیابی کرده و توصیه می کند که آیا درمانی برای شما مناسب است یا خیر.

او در مورد درمان با شما صحبت خواهد کرد و آنچه را که انتظار دارید و هزینه در نظر گرفته شده را توصیه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.