مارس 28, 2024

سوپرانو آيس پلاتينيوم

تماس بگیرید 36830312-031 فروش دایود لیزر پلاتینیوم shr ipl elight هایفو لاغری زیبایی با اشانتیون تخت سه شکن

هایفو درمانی برای لیفتینگ پوست : اولتراسوند

1 min read
هایفو درمانی برای لیفتینگ پوست : اولتراسوند

درمان لیفتینگ پوست با هایفو: حقایق و اطلاعات مهم

هایفو درمانی برای لیفتینگ پوست : اولتراسوند
با تمرکز بر انرژی بخشیدن مجدد به لایه های عمیق تر ساختاری در زیر سطح آن ، درمان لیفتینگ پوست هایفو یک روش ایمن ، مؤثر و موثر برای مردمی است که می خواهند علائم پیری را معکوس کنند و به طور یکنواخت سفت شوند – پوست خود را صاف کنند. این می تواند به طور موثری کیفیت و ظاهر پوست را تقویت کرده و عزت نفس شما را بهبود بخشد. اثرات طولانی مدت و طولانی مدت می تواند بدون خطرات تهاجمی و مدت زمان بهبودی طولانی همراه با جراحی سنتی لیفت صورت انجام شود.

نکات کلیدی که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت:

I. دقیقاً عمل لیفتینگ پوست هایفو چیست؟
درمان با سونوگرافی با تمرکز بالا با استفاده از روش های زیبایی و زیبایی ، یک روش زیبایی و زیبایی است. با این وجود ، بسیاری از متخصصان نتایج طولانی مدت آن را با سبک قدیمی ، روشهای جراحی لیفت پوست ، منهای زمان بهبودی ، ناراحتی و سایر خطرات قابل مقایسه می دانند.

برای همه انواع پوست بی خطر است ، با این حال ، به طور کلی برای افراد بالای 30 سال که دارای شرایط پوستی متوسط ​​هستند ، بهتر عمل می کند. بنابراین ، اگر می خواهید ظاهر خود را محکم و زنده کنید ، لطفاً همانطور که در عمل با هایفو درمانی امکان پذیر است ، ادامه دهید.

دوم نحوه عملکرد و ترمیم پوست شما

درمان لیفتینگ پوست هایفو با استفاده از امواج فراصوت به منظور تحریک کلاژن و تولید الاستین ، گرما ایجاد و گردش می کند. که به نوبه خود باعث بلند و کشیده شدن پوست می شود و ظاهری کاملاً قابل مشاهده ، احیا کننده ، جلوه گر و جوان تر می کند.

بسیاری از پروتکل های درمانی با تأیید FDA ایالات متحده ، همراه با تحقیقات بیشماری از تحقیقات علمی و تاریخچه موارد ، تأیید می شوند که نتایج مثبت و طولانی مدت آن را تأیید می کنند.

III. برای دستیابی به نتایج ماندگار چند درمان مورد نیاز است: آیا عوارض جانبی احتمالی وجود دارد؟
این به ترکیبی از عواملی ، از جمله سن شما ، وضعیت پوست شما و استاندارد مراقبت از شما بستگی دارد. در اکثر موارد ، نتیجه بسیار مطلوبی که بین 2 تا 3 سال به طول انجامید ، معمولاً فقط پس از یک درمان هایفو قابل انتظار و دستیابی است. اگر رویه شما توسط یک متخصص ، متخصص ، متخصص پوست انجام شود ، تجربه شما عاری از درد و عوارض خواهد بود و نتایج نهایی شما رضایت بخش تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.