مارس 29, 2024

سوپرانو آيس پلاتينيوم

تماس بگیرید 36830312-031 فروش دایود لیزر پلاتینیوم shr ipl elight هایفو لاغری زیبایی با اشانتیون تخت سه شکن

به فکر لیزر موهای زائد هستید؟ در اینجا آنچه شما باید بدانید

1 min read
لیزر

به فکر لیزر موهای زائد هستید؟ در اینجا آنچه شما باید بدانید

موهای بدن و بدن ناخواسته می تواند بر روشی که ما احساس می کنیم ، تعامل های اجتماعی ما ، آنچه می پوشیم و آنچه انجام می دهیم تأثیر بگذارد.

گزینه های استتار یا از بین بردن موهای ناخواسته شامل چیدن ، تراشیدن ، سفید کردن ، استفاده از کرم و اپیلاسیون (استفاده از وسیله ای است که چندین مو را به طور همزمان بیرون می کشد).

گزینه های طولانی مدت شامل الکترولیز می شوند که از یک جریان الکتریکی برای از بین بردن فولیکول های موی فرد و لیزر درمانی استفاده می کند.

بنابراین لیزر درمانی چیست؟ چه می تواند به دست آورد؟ و عوارض جانبی چیست؟

بیشتر بخوانید: مقاله جمعه: چگونه ایده های قرن نوزدهم بر نگرش امروز به زیبایی زنان تأثیر گذاشت

درمان لیزر چگونه کار می کند؟
لیزرها طول موج از نور را با یک رنگ خاص منتشر می کنند. هنگام هدف قرار دادن پوست ، انرژی حاصل از نور به پوست و ملانین رنگدانه مو منتقل می شود. این گرم می شود و به بافت اطراف آسیب می رساند.

اما برای از بین بردن دائمی موها و به حداقل رساندن آسیب به بافت اطراف ، لیزر نیاز به سلولهای خاص دارد. این سلولهای بنیادی فولیکول مو هستند که در قسمتی از مو معروف به برآمدگی مو قرار دارند.

نیاز به لیزر برای سلولهای بنیادی که در برآمدگی مو قرار دارند ، هدف قرار گرفت. از www.shutterstock.com
از آنجا که سطح پوست حاوی ملانین نیز هست ، که می خواهیم از آسیب دیدن جلوگیری کنیم ، افراد قبل از درمان با دقت تراشیده می شوند.

بیشتر بخوانید: اسطوره پزشکی دوشنبه: موهای تراشیده سریعتر و ضخیم تر می شوند

آیا موها را به طور دائمی از بین می برد؟
درمان با لیزر هم می تواند تراکم موها را به طور دائم کاهش دهد و هم موهای ناخواسته را برای همیشه از بین ببرد.

کاهش دائمی تراکم مو به این معنی است که برخی از موها بعد از یک دوره درمانی مجدداً دوباره رشد می کنند و بیماران به درمان با لیزر مداوم نیاز دارند.

از بین بردن دائمی مو به این معنی است که هیچ یک از موهای موجود در ناحیه تحت درمان پس از یک دوره درمانی مجدداً دوباره رشد نخواهند کرد و نیازی به لیزر درمانی مداوم نیست.

اینکه موها به طور دائمی برداشته شوند یا فقط در تراکم کاهش می یابد ، تحت تأثیر قرار می گیرد:

رنگ و ضخامت موهای تحت درمان
رنگ پوست بیمار
نوع و کیفیت لیزر مورد استفاده ، و
صلاحیت و آموزش شخصی که لیزر را اداره می کند.
با این حال ، اگر موهای خاکستری دارید ، که هیچ رنگدانه ملانین ندارند ، لیزرهای موجود در حال حاضر کار نمی کنند.

به چه تعداد درمان نیاز دارم؟
تعداد معالجات مورد نیاز شما بستگی به نوع پوست شما دارد. این پوست شما را بر اساس رنگ ، حساسیت به نور خورشید و احتمال برنزه شدن آن طبقه بندی می کند.

پوست های کم رنگ یا سفید ، به راحتی سوزش می کند ، به ندرت برنزه می شود (انواع فیتزپاتریک 1 و 2) افراد دارای موهای تیره معمولاً با 4-6 درمان هر 4-6 هفته می توانند موهای زائد خود را از بین ببرند. افرادی که موهای عادلانه دارند ، فقط فقط به کاهش موهای دائمی دست می یابند و پس از یک دوره اولیه درمان ممکن است 6 تا 12 درمان در ماه جدا از هم باشند.

درمان با لیزر به بهترین وجه در دست یک متخصص انجام می شود. نویسنده ارائه شده است
پوست قهوه ای روشن ، گاهی اوقات سوختگی ، به آرامی برنزه تا قهوه ای روشن (نوع 3) افرادی که موهای تیره دارند ، معمولاً با 6-10 درمان هر 4-6 هفته می توانند موهای زائد خود را از بین ببرند. افرادی که موهای عادلانه دارند ، فقط فقط به کاهش دائمی موها دست می یابند و پس از یک دوره اولیه درمان ممکن است نیاز به 3-6 درمان تکرار در ماه داشته باشد.

پوست قهوه ای متوسط ​​تا قهوه ای تیره ، به ندرت دچار سوختگی ، برنزه شدن خوب یا قهوه ای متوسط ​​(نوع 4 و 5) افراد دارای موهای تیره معمولاً با 6-10 درمان هر 4-6 هفته می توانند به موهای دائمی برسند. تعمیر و نگهداری معمولاً با 3-6 تکرار درمان ماهانه مورد نیاز است. افرادی که موهای منصفانه دارند بعید است که پاسخ دهند.

درمان مجدد باید به اندازه کافی طولانی باشد تا رشد موهای جدید به سطح برآمدگی برسد.

از چه عوارض جانبی یا عوارضی باید آگاه باشم؟
برای جلوگیری از آسیب دیدگی به شما توصیه می شود در طول درمان از عینک استفاده کنید.

شما همچنین در طول درمان ، به خصوص چند مورد اول ، درد کمی را تجربه خواهید کرد. این امر عمدتاً ناشی از عدم از بین بردن تمام موهای ناحیه است که باید قبل از عمل درمان شوند. موها هنگام تراشیدن از بین می روند انرژی لیزر را جذب می کنند و سطح پوست را گرم می کنند. درد کمتر با مداخلات تکرار در فواصل منظم وجود دارد.

بعد از درمان با لیزر ، پوست شما 15 تا 30 دقیقه احساس گرما خواهد کرد. تا 24 ساعت ممکن است قرمزی و تورم وجود داشته باشد.

عوارض جانبی جدی تر شامل تاول ها ، رنگدانه های پوستی بیش از حد یا خیلی کم یا زخم های دائمی است.

این موارد معمولاً در افرادی که دارای آفتابگردان اخیر هستند رخ می دهد و تنظیمات لیزر تنظیم نشده است. از طرف دیگر ، این عوارض جانبی ممکن است هنگامی ایجاد شود که بیمارانی از داروهایی استفاده کنند که بر واکنش پوست آنها به نور خورشید تأثیر بگذارد.

آیا نوع لیزر مهم است؟
نوع لیزر نه تنها بر چگونگی عملکرد آن تأثیر می گذارد ، بلکه بر احتمال بروز عوارض جانبی نیز تأثیر می گذارد.

لیزرهای مناسب برای برداشتن مو شامل: لیزرهای یاقوت زنی پالس طولانی ، لیزرهای الکساندریت پالس طولانی ، لیزرهای دیود پالس طولانی و لیزر Nd: YAG با نبض بلند است.

بیشتر بخوانید: توضیح دهنده: چگونه خال کوبی ها برداشته می شوند؟

دستگاههای نور پالس شدید (IPL) دستگاه لیزر نیستند بلکه لامپهای فلش هستند که بطور همزمان چندین موج موج از نور را ساطع می کنند. آنها در یک ثانیه کار می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.