مارس 29, 2024

سوپرانو آيس پلاتينيوم

تماس بگیرید 36830312-031 فروش دایود لیزر پلاتینیوم shr ipl elight هایفو لاغری زیبایی با اشانتیون تخت سه شکن

جراحی سرطان ریه با استفاده از پلاسماجت

1 min read
جراحی سرطان ریه با استفاده از پلاسماجت

جراحی سرطان ریه با استفاده از پلاسماجت

در بیمارستان هارفیلد ، بیماران مبتلا به آسیب شناسی پلور و مبتلایان به تومور متاستاتیک در ریه با استفاده از روشهای جراحی کمتر تهاجمی و مؤثرتر در قالب روشهای ویدئویی و باز با استفاده از سیستم جدید پلاسماجت قابل درمان هستند. این یک وسیله جراحی پر انرژی است که منطقه بیمار را هدف قرار می دهد ، به کاهش تعداد سلول های توموری کمک می کند و باعث تسکین علامت می شود.

جراحی سرطان ریه با استفاده از پلاسماجتدستگاه پلاسماجت برای استفاده ساده ، بسیار کارآمد و ابزاری عالی برای درمان سطوح بیمار بزرگ است. این انرژی جنبشی و اثرات حرارتی بسیار کنترل شده برای برش و جدا کردن بافت ها ، لایه به لایه ، متوقف کردن خونریزی و نابودی سلول های سرطانی با خیال راحت استفاده می کند.

بر خلاف سایر دستگاههای انرژی مورد استفاده در جراحی ، پلاسماجت می تواند سلولهای سرطانی را در سطح اندامها و بافتها از بین ببرد بدون اینکه به بافت سالم اطراف آسیب برساند. این بدان معنی است که اغلب نیازی به تغییر اندازه یا برداشتن بافت در این مناطق نیست که این امر می تواند تاثیری بر کیفیت زندگی بیمار بعد از عمل و مدت زمان ماندن در بیمارستان کاهش دهد.

تیم سرطان ریه RB&HH بسیار نزدیک با همکاران متخصص انکولوژی کار می کند تا اطمینان حاصل کند که هر گزینه را هنگام برنامه ریزی درمانی بررسی می کنیم تا بتواند به بهترین نتیجه برای همه بیماران برسد. هر مورد سرطان ریه در MDT متخصص سرطان ریه ما مورد بحث قرار می گیرد و ما با برنامه مدیریت بهینه برای آن مورد موافق هستیم.

با استفاده از پلاسماجت، جراحان می توانند تمام بیماریهای مرئی را بدون نیاز به از بین بردن حجم زیادی از بافت ریه به طور کامل حذف یا نابود كنند. این ممکن است زمان بقا را بهبود بخشد و پتانسیل درمان این بیماران را فراهم کند. هیچ وسیله جراحی دیگری وجود ندارد که بتواند با اطمینان از همان میزان سلولهای سرطانی را از بین ببرد و از بین ببرد.

شایع ترین علامت استفاده از پلاسماجت بیماریهای بدخیم پلور مانند مزوتلیوما و احتمالاً سایر اشکال افیوژن پلور بدخیم است. همچنین در بیماران مبتلا به آسیب شناسی خوش خیم پلور مانند آمفیزم مؤثر است. در این موارد ، دستگاه به جراح اجازه می دهد لایه های غلیظ و ضخیمی از پلور بیماری ها را جدا کند و ریه را آزاد کند و اجازه گسترش آن را می دهد.

در مناطقی که دسترسی دشوار دارند ، پلور بیماری ها با هدف تبخیر کلیه رسوبات تومور قابل مشاهده بدون آسیب رساندن به ساختارهای اساسی ، با پلاسماژت درمان می شوند.

نشانه دیگر پلاسماجت تومورهای متاستاتیک در ریه ها از مقدمات مختلف است که معمولاً مربوط به سرطان کلیه یا روده است. در این بیماران رسوبات تومور با جریانی از پلاسما با حداقل از دست دادن بافت ریه در زیر خارج می شوند. این وسیله به جراح اجازه می دهد تا تومورها را با خیال راحت از بین ببرد و به آب بندی بافت ریه برسد و خطر نشت هوا را پس از عمل به حداقل برساند. به روش مشابه لیزر کار می کند ، اما تیم جراحی نیازی به پوشیدن عینک محافظ ندارد.

استفاده از پلاسماجت در جراحی قفسه سینه امری جدید است اما تیم جراحان قفسه سینه در بیمارستان هارفیلد قبلاً پس از استفاده از این فناوری جدید در گروه بسیار سختی از بیماران ، نتایج کاملاً دلگرم کننده ای داشته اند.

فواید جراحی پلاسماجت

پلاسماجت به جراحان توانایی انجام عمل جراحی بدون لمس را می دهد.
این فناوری کنترل سریع و دقیق خونریزی را انجام می دهد و زخم را مهر و موم می کند
پلاسماجت را می توان در طی هر دو عمل جراحی معمولی و سوراخ دار استفاده کرد و خطر و مدت زمان انجام مراحل پیچیده را به میزان زیادی کاهش می دهد
در مقایسه با سایر روشهای جراحی ، این روش می تواند از ماندن بیمار در بیمارستان بکاهد.

چه مشکلی را حل می کند؟

پلاسماجت می تواند سلول های سرطانی را در سطح اندام ها و بافت ها از بین ببرد بدون اینکه به بافت سالم اطراف آسیب برساند.

چگونه کار می کند؟

این انرژی جنبشی و اثرات حرارتی بسیار کنترل شده برای برش و جدا کردن لایه بافت به وسیله لایه ، متوقف کردن خونریزی و نابودی سلول های سرطانی با خیال راحت استفاده می کند.

کویل های کاهش حجم ریه: کویلهایی که برای کاهش آلودگی به ریه ها استفاده می شوند.

جراحی کاهش حجم ریه: عملیاتی که برای از بین بردن بدترین مناطق آسیب دیده ریه انجام می شود تا مناطق سالم بهتر کار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.