مارس 29, 2024

سوپرانو آيس پلاتينيوم

تماس بگیرید 36830312-031 فروش دایود لیزر پلاتینیوم shr ipl elight هایفو لاغری زیبایی با اشانتیون تخت سه شکن

لیزر موهای زائد: رفع دائمی یا موقت؟

1 min read
لیزر موهای زائد: رفع دائمی یا موقت؟

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند
آیا واقعاً دائمی است؟

لیزر موهای زائد: رفع دائمی یا موقت؟
لیزر موهای زائد با گرم کردن فولیکول های مو کار می کند تا رشد موهای جدید متوقف شود. این فولیکول های مو را برای مدت طولانی در حالت خواب قرار می دهد – خیلی طولانی تر از اصلاح و اپیلاسیون. هنگامی که موها رشد می کنند ، سبک تر ، رقیق تر و تعداد کمتری خواهند بود.

اگرچه این روش اغلب به عنوان نوعی از برداشتن موهای “دائمی” مورد حمایت قرار می گیرد ، اما لیزر درمانی فقط تعداد موهای ناخواسته را در یک منطقه خاص کاهش می دهد. خلاصی از شر موهای ناخواسته خلاص نمی شود.

طبق گفته کلینیک مایو ، این گزینه از بین بردن موها تمایل به کار بهتری در افرادی که رنگ پوست روشن دارند و موهای تیره دارند. همچنین ، برای بهترین نتیجه ، انجمن پوست و موی آمریکایی (AAD) توصیه می کند که یک متخصص پوست و مو دارای مجوز از رویه مجبور باشد این روش را انجام دهد.

چگونه لیزر موهای زائد کار می کند

لیزر درمانی از پرتوهای لیزر با گرمای بالا به عنوان نوعی خفیف تابش استفاده می کند. در طی فرایند ، این پرتوهای لیزر گرم می شوند و به فولیکول های مو آسیب می رسانند.

فولیکولهای مو شما درست در زیر پوست قرار دارد. آنها مسئول تولید رشته های جدید مو هستند. اگر فولیکول ها از بین بروند ، تولید مو به طور موقت غیرفعال می شود.

در عوض ، موهای زائد ، تراشیدن و اپیلاسیون موها را روی سطح خود برطرف می کند. این روش ها فولیکول های تولید کننده مو را هدف قرار نمی دهند.

AAD مناطق زیر را برای برداشتن لیزر مو مناسب تشخیص می دهد:

سینه
بازگشت
شانه ها
گردن
خط مایو
صورت (به جز ناحیه چشم)
این شکل از موهای زائد با رنگ های مو تیره تر روی رنگ های روشن پوست بهتر کار می کند. دلیل این است که لیزرها ملانین (رنگ) مو را هدف قرار می دهند. حتی اگر بعضی از موها برداشته نشوند ، روشن شدن رنگ آنها می تواند ظاهر موهای روی پوست را کاهش دهد.

برخی از موهای شما نیز ممکن است طی چند روز از اولین جلسه درمانی شما ریخته شود.

به طور کلی ، لیزر موهای زائد یک روند نسبتاً سریع است. مناطق کوچکتر مانند لب فوقانی فقط چند دقیقه طول می کشد. مناطق بزرگتر از برداشتن مو مانند پشت یا سینه ممکن است یک ساعت یا بیشتر طول بکشد.

اگر متخصص پوست شما ابتدا ژل ضد درد (بی حس کننده) موضعی را اعمال می کند ، ممکن است انتظار داشته باشید که تا یک ساعت کامل دیگر در مطب باشید.

با وجود موفقیت بالای لیزر موهای زائد ، در نهایت فولیکولهای مو بهبود می یابد. این منجر به تولید موهای جدید می شود. برای اطمینان از بهترین نتایج ممکن ، شما باید چندین جلسه درمانی را پشت سر بگذارید.

اتمام: نحوه درمان و جلوگیری از موهای زائد پوستی »

چرا جلسات پیگیری لازم است

برای به دست آوردن حداکثر استفاده از لیزر موهای زائد ، اقدامات درمانی لازم است. تعداد دقیق درمان های لیزر تعمیر و نگهداری توسط افراد متفاوت است. طبق کلینیک مایو ، بیشتر افراد بین چهار تا شش جلسه لیزر درمانی نیاز دارند.

شما همچنین باید هر شش هفته این مکانها را از فضای خارج کنید – این بدان معنی است که چرخه کامل درمان تا نه ماه ممکن است طول بکشد.

بعد از هر جلسه ، به احتمال زیاد متوجه موهای کمتری خواهید شد. هر مویی که باقی بماند یا بازسازی شود هم از نظر بافت و هم از نظر رنگ روشن تر خواهد بود. AAD تخمین می زند که تعداد موها بعد از جلسه اولیه شما 10 تا 25 درصد کاهش می یابد. میزان کاهش پس از آن بهبود خواهد یافت ، اما نیز متفاوت خواهد بود.

علاوه بر این ، برای بهترین نتیجه ، به احتمال زیاد به جلسات نگهداری گاه به گاه نیاز خواهید داشت. این کمک می کند تا فولیکول های مو دوباره تولید نشود. بسته به نیازهای فردی شما ، ممکن است یک یا دو بار در سال بعد از دور اول کامل لیزر ، یک جلسه نگهداری داشته باشید.

جدول زمانی هر جلسه همانند درمان اولیه لیزر موهای شما است. به طور کلی ، زمان بندی بستگی به منطقه درمان دارد. اگر در حین جلسات نگهداری فقط در مناطق کوچک خود صحبت می کنید ، ممکن است قرار ملاقات شما کوتاه تر باشد.

اتمام: نحوه شناسایی ، درمان و جلوگیری از موهای آلوده آلوده »

خط آخر

اگرچه لیزر موهای زائد دقیقاً دائمی نیست ، اما هنوز هم یکی از بهترین گزینه ها برای کند کردن رشد مو در مدت زمان طولانی است. سایر گزینه های بلند مدت موهای زائد که می توانید با متخصص پوست درباره آنها صحبت کنید ، شامل الکترولیز و اپیلاتورهای سوزنی است.

اگر نمی خواهید با هزینه انجام مراحل پزشکی که به هر حال در واقع ثابت نیستند ، بروید ، گزینه های مختلفی برای رفع موهای زائد در منزل وجود دارد.

با متخصص پوست خود در مورد:

اپیلاتورهای موچین
اپیلاسیون یا قند دادن
نخ
تکنیک های مناسب اصلاح
نسخه های مینیاتوری از درمان های لیزر مو برای استفاده در منزل در بازار موجود است ، اما ایمنی و کارآیی آنها مشخص نیست. منبع غذا و داروی آمریكا S.Trusted Source درمان های لیزر مو در خانه را به عنوان وسیله های پزشکی تنظیم نمی كند ، بنابراین به این ترتیب آزمایش نمی شوند. بهتر است لیزر موهای زائد را با نظر متخصص انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.