مارس 29, 2024

سوپرانو آيس پلاتينيوم

تماس بگیرید 36830312-031 فروش دایود لیزر پلاتینیوم shr ipl elight هایفو لاغری زیبایی با اشانتیون تخت سه شکن

لیزر حذف موی لیزر چگونه کار می کند

1 min read
LaserHairRemoval-Slide

لیزر حذف موی لیزر چگونه کار می کند

لیزر با هدایت نور متمرکز به فولیکول مو عمل می کند و مانع از توانایی رشد مو بدون تخریب و یا آسیب رساندن به سطح پوست می شود.

لیزرهای ما از یک پرتو گسترده ای استفاده می کنند که در همان زمان اجازه می دهد تا چندین فولیکول مو را از بین ببریم.

درمانگران با تجربه ما قبل از ایجاد یک برنامه درمان شخصی، قبل از هر چیز باید پوست و مو خود را در نظر بگیرند.

Candela GentleLASE Pro طراحی شده است که برای مشتریان با موهای تیره و پوست سبک تر کار کند، در حالی که GentleYAG Pro بهترین کار را در تن تیره تر پوست انجام می دهد.

سوالات متداول

چه باید انجام شود برای آماده سازی برای قرار ملاقات لیزر موهای من؟

قبل از قرار ملاقات ما از شما می خواهیم که منطقه را بین 12 تا 24 ساعت قبل از درمان خود بشویید. از پوست های شیمیایی یا لیزر مجددا استفاده کنید. پوست را از بین ببرید تا پوست مرده را از بین ببرد. اطمینان حاصل کنید که هیچ پوستی بر روی پوست وجود ندارد. درمان با دو هفته قبل (از جمله سولاریوم یا داروهای برنزه کردن) اجتناب از استفاده از کرم ها / مرطوب کننده های موضعی، عطر به منطقه قبل از قرار گرفتن در معرض قبل از قرار گرفتن در معرض مو، موها یا موها را از چهار هفته قبل از درمان لیزر

چگونه باید لیزر مو حذف کنم؟

بسته به نوع مو و نوع پوست و ناحیه تحت درمان، معمولا شما نیاز به درمان را در فواصل زمانی 4-6 هفته دارید. هر بخشی از بدن دارای چرخه رشد موی مختلف است، بنابراین ریزش مو بسته به اینکه مرحله فولیکول ها در زمان درمان است، متفاوت خواهد بود. با این وجود حداقل 10 تست برای نتیجه دائمی لازم است.

آیا حذف لیزر مواج است؟

یکی از مزایای حذف موهای لیزر این است که درمان تقریبا بدون درد است، مخصوصا در مقایسه با موهای زائد. هر پالس کمتر از یک ثانیه طول می کشد، و احساس خفگی را کم می کند. در مناطق بسیار حساس مانند لبه بالایی، ممکن است مانند یک نوار لاستیکی روی پوست احساس کنید. ما ماشین های خنک کننده پیشرفته ای که در تمام روش های لیزر استفاده می شود، پوست شما را قبل، در طول و پس از درمان سرد می کند تا هر گونه ناراحتی را به حداقل برساند.
چه مدت باید بین انتصاب های حذف لیزر مو انجام شود؟
بسته به نوع مو و نوع پوست و ناحیه تحت درمان، معمولا شما نیاز به درمان را در فواصل زمانی 4-6 هفته دارید. هر بخشی از بدن دارای چرخه رشد موی مختلف است، بنابراین ریزش مو بسته به اینکه مرحله فولیکول ها در زمان درمان است، متفاوت خواهد بود.

چه دستگاه لیزر مو حذف شما استفاده می کنید؟

ما از کلاس پزشکی Candela GentleLase Pro و GentleYag Pro استفاده می کنیم که پیشرفته ترین تکنولوژی برای دستیابی به پیشرفته ترین نتایج هستند. ما ماشین های خنک کننده پیشرفته ای که در تمام روش های لیزر استفاده می شود، پوست شما را قبل، در طول و پس از درمان سرد می کند تا هر گونه ناراحتی را به حداقل برساند.
آیا جلسات پیش پرداخت من منقضی می شود؟
بله، جلسات پیش پرداخت، منقضی می شوند اگر کمتر از 10 درمان را خریداری کنید، برای استفاده از آنها 12 ماه طول می کشد. اگر شما 10 یا بیشتر درمان را خریداری کنید، برای استفاده از آنها 18 ماه طول می کشد.
آیا می توانم در صورت بروز بارداری / تغذیه با شیر مادر، از بین بردن موهای لیزر استفاده کنم؟
مطالعات قطعی در مورد لیزر برای زنان باردار و شیرده تغذیه یا ناامن وجود ندارد. اگر دچار نگرانی در مورد اقدام به حذف لیزر مو شوید، لطفا با دکتر خود مشورت کنید.
آیا می توانم از حذف لیزر مو در بالای تاتو استفاده کنم؟
نه، متاسفانه ما نمی توانیم تکنولوژی لیزرمان را در بالای تاتو قرار دهیم.

وقتی فروش شما پایان می یابد؟

هنوز اعلام پایان تاریخ این تبلیغ را ندیده اید، برای اطلاعات بیشتر به رسانه های اجتماعی ما نگاه کنید.
من برای برخی از جلسات پیش پرداخت کردم، اما من به آنها نیاز ندارم. آیا می توانم بازپرداخت کنم؟
هیچ بازپرداختی در پیش پرداخت ها وجود ندارد و قابل انتقال به افراد دیگر، درمانگاه ها یا درمانگاه ها نیست.

آیا شما در قیمت مسابقه هستید؟

ما قیمت های رقابتی را مطابقت خواهیم داد اما شرایط و ضوابط وجود دارد، لطفا این را در وب سایت ما، در پایین صفحه این صفحه ببینید.

چرا باید از محصولات مراقبت از پوست استفاده کنم؟

اهمیت تهیه و مراقبت بعد از حصول اطمینان از اینکه حداکثر نتایج را با حداقل عوارض جانبی به درمان هایی که ما ارائه می دهیم دریافت می کنیم. این شامل درمان پوست و لیزر می شود و حتی می تواند برای تزریق های آرایشی استفاده شود. به عنوان مثال، بسته 5 روزه ای برای مراقبت از خانه ما، همه چیزهایی را که قبل و بعد از درمان شما نیاز دارید، می گیرد. ما 5 محصول Skinsitut را براساس نوع پوست شما و درمانهایی که انتخاب می کنید، خیاط خواهید کرد. Skinstitut بر این باور است که مراقبت های پوستی جدی و عالی باید برای همه قابل دسترس باشد. به همین علت، ما با استفاده از مواد با کیفیت بالا، قدرتمند و پیشرفته که در نتیجه درمان بیشتر و طولانی تر می شود و به درمان پس از درمان پوست کمک می کنیم، داریم بیشترین مقیاس دارویی را داریم.

هر 3 محصول Skinstitut را برای 109 دلار یا هر 5 دلار برای 159 دلار خریداری کنید. در کلینیک ها موجود است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.