مارس 28, 2024

سوپرانو آيس پلاتينيوم

تماس بگیرید 36830312-031 فروش دایود لیزر پلاتینیوم shr ipl elight هایفو لاغری زیبایی با اشانتیون تخت سه شکن

پلاسماجت

1 min read
پلاسماجت

 جت پلاسما چیست؟

Jett Plasma یک فناوری پیشرفته است که برای سفت کردن پوست و لیفت غیر جراحی از پوست استفاده می شود. از این دارو برای مژه های غیر جراحی ، کیسه های چشم ، سفت شدن پوست روی گردن و اطراف دهان ، جوان سازی دست و همچنین خال ، برچسب پوستی و رفع زگیل استفاده می شود.

برخلاف بسیاری از دستگاه های پلاسما موجود در بازار ، قلم Jett Plasma از جریان مستقیم (DC) به جای جریان متناوب (AC) استفاده می کند که به آن امکان اسکن پوست و همچنین نقطه را می دهد. این بدان معنی است که متنوع تر است ، می تواند در مناطق بزرگتر و بدون ایجاد آسیب زیاد مورد استفاده قرار گیرد و خرابی می تواند کمتر از سایر دستگاه های پلاسما باشد.

پلاسماجتچگونه کار می کند

درمان جت پلاسما از “پلاسما” استفاده می کند – ماده چهارم ماده بعد از جامد ، مایع و گاز. این گاز یونیزه ای است که به شدت شارژ می شود و تقریباً مانند یک پیچ کم نور که به طور مؤثر تبخیر می شود یا پوست را تجویز می کند ، پوست اضافی را ترک می کند که پوسته پوسته پوستی می کند و بعد از یک هفته ناپدید می شود.

از بین بردن بافت اضافی و گرمای ایجاد شده به طور موثری پوست را محکم کرده و تولید کلاژن را تقویت می کند.

جت یک وسیله پلاسما با درجه حرارت پایین است به این معنی که می تواند در صورت و بدن فرد مورد استفاده قرار گیرد.

از آنجا که جریان به طور مداوم از یک جهت است از نظر کنترل دارای مزیت نسبت به نسخه های جایگزین جریان است و اندازه و عمق منطقه با آن در تماس است. این بدان معناست که درمان دقیق تر است و ممکن است خرابی کوتاه تر باشد.

 

آن برای چه کاری استفاده می شود؟

جت پلاسما برای بسیاری از شرایط پوستی که قبلاً فقط جراحی می توانست به آن برسد جایگزینی غیر جراحی ارائه می دهد.

این روش را می توان برای (استفاده از قبل و بعد از آنها در زیر) استفاده کرد:

  • لیفت پلک غیرجراحی (بلفاروپلاستی غیرجراحی)
  • از بین بردن چین و چروک در اطراف دهان (خطوط افراد سیگاری) و چشم (پای کلاغ)
  • برداشتن برچسب های پوستی ، فیبروم و زگیل
  • بهبود جای زخم آکنه
  • کاهش لکه های رنگدانه
  • کاهش علائم کششی و شل شدن پوست
  • لیفت و سفت شدن پوست روی صورت ، گردن و بدن از جمله بالابرهای مرورگر و گاو پا
  • جوان سازی دست.

علاوه بر از بین بردن پوست اضافی برای جلوه دادن به پوست ، تولید کلاژن را نیز برای سودمندی برای جوان سازی طولانی مدت پوست تقویت می کند.

نیازی به بیهوشی عمومی نیست و بسیاری از روشها می توانند در کمتر از یک ساعت انجام شوند ، با نتیجه هایی که می تواند تا پنج سال ادامه داشته باشد.

دستگاه های پلاسما AC تنها با دستگاه می توانند نقاط “انجام دهند” اما Jett Plasma می تواند جریان مداوم پلاسما را فراهم کند که به دستگاه اجازه می دهد با حرکت “اسکن” بر روی پوست حرکت کند.

این امر باعث می شود منطقه با آسیب کمتری نسبت به روش سنتی “نقطه” درمان شود. نقاط پلاسماي جت نيز كوچكتر و از يك عمق ثابت هستند كه سازندگان ادعا مي كنند هنگام استفاده روي پوست دقت بيشتري مي كنند. هر دو روش ممکن است در یک روش برای دستیابی به نتیجه مطلوب مورد استفاده قرار گیرند.

 

چطور است؟

معمولاً یک بی حسی موضعی انجام می شود ، بسته به منطقه ای که تحت درمان قرار می گیرد ، ممکن است یک تزریق یا یک کرم از طریق بی حسی باشد. به عنوان مثال ، برداشتن مول به تزریق بی حسی احتیاج دارد در حالی که معمولاً لیفت غیر جراحی با کرم بی حس کردن انجام می شود.

هنگام اتصال پلاسما با پوست ، ممکن است احساس گرما شود. بسته به آستانه درد شما ممکن است ناراحتی خفیفی باشد که به محض اتمام عمل فروکش می کند. ناحیه چشم و ناحیه اطراف دهان می تواند کاملاً حساس باشد و ممکن است دردناکتر باشد.

 

عوارض جانبی چه هستند؟

عوارض جانبی شامل التهاب و گرگرفتگی ناحیه تحت درمان است که ممکن است دو تا سه روز ادامه داشته باشد. در اطراف ناحیه چشم ممکن است طولانی تر باشد – تا ده روز و تورم وجود دارد که ممکن است چند روز طول بکشد. خوابیدن با برخی بالش های اضافی برای بالا نگه داشتن سر می تواند کمک کند.

پوسته پوسته پوسته پوستی یا پوستی کوچک مانند زخم روی پوست وجود خواهد داشت که به مدت یک هفته تا ده روز ادامه خواهد داشت. مهم است که ناحیه را انتخاب و خراش ندهید و اجازه دهید پوسته ها بدون دخالت از بین بروند.

اگر این خال باشد که منطقه ای معادل اندازه مول را درمان کرده باشد پوسته پوسته می شود. زخم در طی 1-2 هفته کاهش می یابد.

حداقل 24 ساعت بعد از درمان ، هیچ آرایشی نکشید.

 

آیا برای همه مناسب است؟

نه ، جت پلاسما برای همه مناسب نیست. برای افرادی که:

  • یک ضربان ساز داشته باشید
  • بارداری هستند
  • صرع داشته باشید
  • هرگونه کاشت فلزی داشته باشید
  • سرطان داشته باشید
  • یک بیماری التهابی حاد دارید
  • مقدار زیادی پوست برای از بین بردن داشته باشید. ممکن است بعضی از افراد مناسب تر باشند

 

چند درمان لازم است

ماساژ غیر جراحی و جوان سازی پوست معمولاً فقط یک یا دو جلسه طول می کشد تا به نتیجه مطلوب برسید. با این حال ، اکثر بیماران فقط پس از یک جلسه واحد پاسخ مثبت می دهند. شما نتایج اولیه را فوراً مشاهده خواهید کرد و نتیجه آن تا ماه های آینده ادامه خواهد یافت و ممکن است تا 5 سال ادامه یابد.

رفع خال ، زگیل و برچسب پوستی یک روش یک طرفه است.

خوب آیا ارزشش را دارد؟

جت پلاسما می تواند روشی مؤثر برای از بین بردن خال ، برچسب های پوستی و زگیل باشد. این روشها نسبتاً بدون درد است و تأثیر چشمگیر دارد. اگر مستعد ابتلا به رنگدانه هستید یا پوست تیره دارید ، از پزشک خود در مورد احتمال لکه های رنگدانه سوال کنید.

برای سفت شدن پوست و لیفت چشم غیر جراحی بسیار ارزان تر از گزینه های جراحی است و تولید کنندگان می گویند که این نتایج می تواند تا پنج سال دوام داشته باشد و این امر را با جراحی قابل مقایسه می کند.

اطمینان حاصل کنید که شخصی که این روش را انجام می دهد ، پزشک پزشکی است که به درستی انجام این روش ها توسط جت پزشکی آموزش دیده است.

توجه: زیبایی می تواند روشهای لازم را انجام دهد اما دستگاههایی که روی آنها آموزش دیده اند به اندازه کافی قدرتمند نیستند بنابراین ممکن است به همان اندازه مؤثر نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.