مارس 29, 2024

سوپرانو آيس پلاتينيوم

تماس بگیرید 36830312-031 فروش دایود لیزر پلاتینیوم shr ipl elight هایفو لاغری زیبایی با اشانتیون تخت سه شکن

پلاسماجت بلفاروپلاستی در ایران

1 min read
پلاسماجت بلفاروپلاستی در ایران

پلاسماجت لیفت در ایران

اگر تصمیم به لیفت با پلاسماجت در ایران دارید ، خواندن این مقاله می تواند دانش شما را در مورد هزینه لیفت با پلاسما جت در ایران تا حد زیادی بهبود بخشد و به شما در انتخاب بهترین شهر و بیمارستان برای انجام لیفت پلاسما جت در ایران کمک کند.
پلاسماجت بلفاروپلاستی در ایران

در این مقاله توضیحات کاملی در مورد لیفت با پلاسماجت در ایران ، هزینه لیفت با پلاسماجت در ایران و بهترین جراحان ایرانی برای شما ارائه می دهیم.

اطلاعات عمومی در مورد لیفت با  پلاسماجتدر ایران

اطلاعات کلی
هزینه از 150 دلار شروع می شود
بی حسی بی حسی موضعی
اقامت در بیمارستان –
بازگشت به کار 3 تا 5 روز
مدت زمان کار 30 دقیقه تا 1 ساعت
حداقل اقامت در ایران 2 تا 3 روز

درباره جراحی ایران

وب سایت جراحی ایران یک بستر آنلاین گردشگری پزشکی در ایران است که می توانید انواع کلینیک ها ، بیمارستان ها و پزشکان را پیدا کنید. بنابراین ، شما می توانید دستور کار خود را برای سفر برای بالابر جت پلاسما در ایران تنظیم کنید. هدف از جراحی ایران کمک به مردم در سراسر جهان برای دسترسی به خدمات درمانی با کیفیت است. استفاده از آن آسان است و پلت فرم کاربرپسند ، کلینیک ها و متخصصان زیادی را برای هزینه های آسانسور جت پلاسما مقرون به صرفه به همراه بهترین کیفیت ارائه می دهد ، اگر به دنبال جابجایی پلاسما جت پلاسما در ایران هستید ، می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان دریافت کنید. جراحی ایران

پلاسما چیست؟

پلاسما یکی از چهار حالت اساسی ماده است و سایر مواد جامد ، مایع و گاز هستند. پلاسما برخلاف سایر ایالات دارای خواصی است.

پلاسما از طریق یونیزاسیون گازهای جوی تشکیل می شود ، این یک گاز یونیزه شده است که از یون ها و الکترون ها تشکیل شده است ، که با جداسازی الکترون ها از پوسته الکترونی اتم های گاز یا پارگی مولکول (یونیزاسیون) ایجاد می شود.

لیفت پلاسما چیست؟

Plasma Eye Lift جدیدترین فناوری آلمانی و جایگزینی برای Blepharoplasty جراحی است. لیفت چشم غیر جراحی ما برای بلند کردن و سفت شدن پلک های فوقانی / تحتانی با حداقل زمان خرابی یا خطرات مانند موارد مرتبط با روش های جراحی یا لیزر Co2 سنتی استفاده می شود. برای دستیابی به این هدف ، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود ، از قلم پیشرفته HD Lipo Freeze Lipo Spark Pen استفاده می کنیم.

سازوکار

دنباله ای از تخلیه های جرقه ایجاد شده توسط ولتاژ DC. ترشحات جرقه گرما ایجاد می کند که پوست را گرم می کند. مکانیسم انباشت مستقیم جریان در مقابل تخلیه ناشی از AC باعث ایجاد نقاط بسیار کوچکتر در پوست می شود ، بسیار گرانبها است و تخلیه DC به بافت های اطراف آسیب نمی رساند.
تخلیه (در لبه آن یک تاج دارد) بین نوک دستگاه و پوست به طور پیوسته پیوسته بیمار (به دستگاه) با فاصله یک نوک بالای پوست 2 میلی متر تشکیل می شود. هوای حاوی الکترونهای آزاد در نقطه تخلیه ، انرژی زیادی را به همراه دارد که منجر به دستیابی به هوا می شود ، که این یک عایق متوقف شده و شروع به هدایت جریان الکتریکی می کند (شوک رخ می دهد). یونیزاسیون هوا وجود دارد و پلاسما می شود.

رنگ بدنه دستگاه اختیاری

سفید
سیاه
دستگاه در حال حاضر بیشترین کاربرد خود را در این کشور پیدا کرده است

پوست
داروی زیبایی
چشم پزشکی
جراحی ایران

سفت شدن پوست پلاسماجت چگونه کار می کند؟

این قطعه دست جت پلاسما باعث ایجاد یونیزاسیون در حالی که دستگاه را بر روی پوست می کشد ، متعاقباً واکنشی در بافت ایجاد می کند. جریان انرژی پلاسما تشکیل کلاژن جدید را تحریک می کند ، الیاف الاستین را تحریک می کند ، پوست آسیب دیده آفتاب را بهبود می بخشد ، چین و چروک ها را کاهش می دهد و سطح پوست را صاف می کند.

این روش درمانی شامل برش ، تزریق ، سوزاندن یا از بین بردن پوست یا بافت نیست.

کار با نواحی کوچک از پوست به شدت لایه دار مانند چشم فوقانی و تحتانی ، “خطوط سیگاری” در دهان و اطراف ناحیه دکمه شکم بسیار مناسب است.

آیا عوارض جانبی جت پلاسما وجود دارد؟

عوارض جانبی فوری است و ممکن است شامل 2-3 روز در تورم و قرمزی ناحیه تحت درمان باشد. روند بهبودی شامل پوسته پوسته شدن (که باید برای از بین بردن طبیعی آن باقی بماند) در طی حدود یک هفته است.

بعضی اوقات درمانها می توانند به طولانی شدن قرمزی و تورم منجر شوند ، در حالی که پوست بهبود می یابد ، این احتمال بیشتر است که در هنگام درمان لک های چشم یا نواحی نزدیک چشم انجام شود. بهبودی کامل برای برخی از افراد تا 7 تا 10 روز طول می کشد.

آرایش را می توان به عنوان پوشش در صورت لزوم استفاده کرد اما نباید 24 ساعت پس از درمان استفاده شود. نتایج فوری است و طی 2 تا 4 هفته آینده بهبود می یابد.

هزینه آسانسور جت پلاسما در ایران

هزینه کلی جت پلاسما برای هر دو پلک فوقانی چشم 150 دلار است و هزینه کلی جت پلاسما برای هر دو پلک تحتانی نیز 150 دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.