مارس 29, 2024

سوپرانو آيس پلاتينيوم

تماس بگیرید 36830312-031 فروش دایود لیزر پلاتینیوم shr ipl elight هایفو لاغری زیبایی با اشانتیون تخت سه شکن

JETT PLASMA LIFT چیست؟

1 min read
JETT PLASMA LIFT چیست؟

JETT PLASMA LIFT چیست؟

Jett Plasma Medical مفتخر است بهترین ، برترترین فناوری طیف دنیا را برای کاهش چین و چروک ، سفت شدن پوست ، لیفت پوست بدون جراحی و کاهش عیوب پوستی به شما معرفی کند. بیشترین کاربرد آن برای مژه های غیر جراحی (بلفاروپلاستی) ، زیر کیسه های چشم و برای سفت کردن خطوط اطراف دهان است. جوان سازی دست نیز می تواند انجام شود ، و حتی می توانیم خال ، برچسب های پوستی و زگیل را از بین ببریم.

با استفاده از فناوری زیبایی پلاسما ، کدام شرایط مرتبط با پوست برطرف می شود؟
این فن آوری برای بهبود پوست از طریق بهبود چین و چروک ، خطوط ریز ، رنگدانه های پوستی و سایر اثرات پیری از جمله پوست شل و افتادگی پلک ها استفاده می شود. با استفاده از این فناوری شرایط زیر می تواند به بهترین شکل درمان شود:

ظاهر پاهای کلاغ یا خطوط سیگاری
انداختن پلک یا کیسه های چشم
لکه های صورت یا گردن به دلیل آسیب آفتاب
چین و چروک روی پوست
بلفاروپلاستی غیر جراحی / لیفت چشم
زخم های بدن
منافذ بزرگ شده
پوست مبهم روی خط فک
جای جوش
علائم کشش
رنگ پوست ناهموار
بافت خشن اسکی

چرا Jett Plasma Medical را انتخاب می کنید؟

قلم پلاسما Jett تنها قلم در جهان است که از فناوری اختراع شده برای جریان مستقیم پلاسما جریان مستقیم استفاده می کند تا جریان پلاسما جریان متناوب. این فناوری به تکنسین پزشکی جت پلاسما اجازه می دهد تا از تکنیک “اسکن” برای سفت شدن پوست و همچنین روش نقطه استفاده کند.

توانایی انجام تکنیک اسکن به معنای این است که درمان نسبت به روشهایی که فقط از روش سنتی استفاده می شود ، برای پوست امن تر است.

 

تکنیک استفاده شده توسط قلم پلاسما Jett بسیار متنوع است زیرا می تواند در مناطق بزرگتر به روشی بسیار ایمن تر از سایر روش های موجود در بازار استفاده شود. کمتر تروما بدان معنی است که پوست شما سریعتر از آنچه در صورت انجام با هر وسیله دیگر انجام می شود بهبود می یابد. این درمان با نتایج انجام می شود ، بنابراین پوست شما حساس خواهد بود و روند بهبودی را طی می کند که در طی آن فایده های درمانی ممکن است فوراً آشکار نشوند. اما نگران نباشید! به محض بهبودی پوست ، از مزایای پوست جوان تر به نظر خواهید رسید.

چگونه کار می کند؟

جت پلاسما لیفت یک روش درمانی انقلابی است که می تواند به شما ظاهری پوست سفت تر ، مرور برداشته شده و حتی بلفاروپلاستی غیرجراحی نشان دهد. این فناوری نوآورانه از گازها برای تحریک انقباض آنی و سفت شدن فیبرهای پوستی استفاده می کند. این فناوری از پوست سر یا لیزر برای از بین بردن پوست اضافی استفاده نمی کند ، از این طریق از خطرات ناشی از مداخله جراحی سنتی جلوگیری می شود.

این روش درمانی مبتنی بر “پلاسما” است – چهارمین حالت ماده پس از جامد ، مایع و گاز. این گاز یونیزه ای است که به شدت شارژ می شود و تقریباً مانند کمی صاعقه کار می کند که به طور موثری پوست اضافی را محکم می کند. این یک پوسته ریز ریز باقی می ماند که بعد از تقریباً 1 هفته از بین می رود.

علاوه بر از بین بردن پوست اضافی برای ایجاد اثر بلند ، باعث تولید کلاژن برای یک مزیت جوان سازی طولانی مدت پوست نیز می شود.

جایگزین غیر جراحی. جت پلاسما لیفت نیازی به بیهوشی عمومی ندارد و بسیاری از درمان ها در کمتر از یک ساعت و با نتیجه هایی که می تواند تا پنج سال ادامه داشته باشد قابل انجام است.

درمان چقدر راحت است؟

بسته به منطقه ای که تحت درمان قرار می گیرد ، معمولاً بی حس کننده موضعی از طریق کرم بی حس کردن انجام می شود.

 

هنگام اتصال پلاسما با پوست ، ممکن است احساس گرما شود. بسته به آستانه درد شما ممکن است یک ناراحتی خفیف باشد که به محض اتمام عمل فروکش می کند. ناحیه چشم و ناحیه اطراف دهان می تواند کاملاً حساس باشد و ممکن است دردناکتر باشد.

عوارض جانبی چه هستند؟

عوارض جانبی شامل التهاب و گرگرفتگی ناحیه تحت درمان است که ممکن است دو تا سه روز به طول انجامد. در اطراف ناحیه چشم ممکن است بیشتر طول بکشد – تا ده روز و تورم وجود دارد که چند روز طول می کشد. خوابیدن با برخی بالش های اضافی برای بالا نگه داشتن سر می تواند کمک کند.

همچنین پوسته پوسته پوسته پوسته یا پوسته پوسته مانند مانند وجود دارد که به مدت یک هفته تا ده روز ادامه خواهد داشت. مهم نیست که منطقه را انتخاب کنید یا خراشیدگی کنید و اجازه دهید پوسته ها بدون دخالت از بین بروند.

اگر این خال باشد که منطقه ای معادل اندازه خال را درمان کرده باشد پوسته پوسته می شود. زخم در طی یک یا دو هفته از بین می رود.

 

حداقل 48 ساعت بعد از درمان هیچ گونه آرایش را انجام ندهید.

چه کسی با قلم پلاسما قابل درمان نیست؟

متأسفانه همه را نمی توان با پلاسما درمان کرد. برخی از شرایط پزشکی یا داروها منع مصرف این درمان است. بنابراین یک مشاوره قبل از درمان لازم است تا مشخص شود که آیا می توانید پیش بروید یا نه. لطفاً در زیر لیستی از رایج ترین موارد منع مصرف برای درمان لیفت پلاسما را مشاهده کنید.

موارد منع مصرف اصلی این درمان عبارتند از:
شما یک ضربان ساز دارید
شما باردار هستید یا شیر می دهید
شما صرع هستید
شما کاشت های فلزی نزدیک به منطقه درمان دارید
شما مبتلا به سرطان هستید
شما یک بیماری التهابی حاد دارید
مقدار زیادی پوست برای از بین بردن پوست دارید
چند درمان لازم است؟
روش های غیر جراحی مژه و روش های جوان سازی پوست در حال استفاده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.